Cedefop vijesti

Otvoreno natjecanje #CedefopPhotoAward 2020!
#CedefopPhotoAward i ove godine dodjeljuje vrijedne nagrade učenicima u strukovnom obrazovanju

Natjecanje #CedefopPhotoAward u izradi fotopriča je otvoreno do 30. lipnja 2020., 23:59 CET, za timove učenika i odraslih polaznika u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju u Europskoj uniji, Norveškoj i Islandu.

Image copyright: © Cedefop

07. 05. 2020.
Otvoreno natjecanje CedefopPhotoAward 2019

Ususret Europskom tjednu vještina u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju, Europski centar za razvoj strukovnog obrazovanja Cedefop po četvrti puta organizira natjecanje #CedefopPhotoAward 2019 u suradnji s Europskom komisijom.

02. 04. 2019.
Europski indeks vještina 2018.

Europski centar za razvoj strukovnog obrazovanja (Cedefop) predstavio je Europski indeks vještina 2018. koji po prvi puta omogućuje ciljano mjerenje učinkovitosti sustava vještina zemalja članica Europske unije (EU). S ukupno 60 bodova, Hrvatska je zauzela 12. mjesto u Europskom indeksu vještina u usporedbi s 28 zemalja EU.

22. 02. 2019.
Pokrenuto natjecanje CedefopPhotoAward 2018

Europski centar za razvoj strukovnog obrazovanja Cedefop je pokrenuo natjecanje #CedefopPhotoAward 2018 kao sastavni dio Europskog tjedna vještina stečenih u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju. Rok za prijave je 15. srpnja 2018.

04. 05. 2018.
Cedefopov foto natječaj "Mladi u obrazovanju i osposobljavanju"

Cedefop je započeo drugu fazu foto natječaja #CedefopPhotoAward u kojemu kreativni mladi polaznici strukovnih programa mogu osvojiti dva putovanja, u Solun i Bruxelles.

05. 09. 2016.
Tvrtke kao sudionici u procesu formiranja vještina

U svom uvodnom govoru na seminaru u organizaciji Institute for Social and Economic Policy Education (ISWA) u Berlinu, ravnatelj Cedefop-a James Calleje rekao je da u današnjoj ekonomskoj klimi 'tvrtke treba smatrati aktivnim sudionicima u strukovnom obrazovanju i sastavnim dijelom procesa formiranja vještina.'

28. 04. 2014.
Nova elektronska platforma za obrazovanje odraslih u Europi

Nova elektronska platforma za obrazovanje odraslih u Europi

28. 04. 2014.
ECVET Magazin - Broj 17 (veljača 2014)

Posebno izdanje posvećeno Zajedničkoj ECVET konferenciji održanoj od 24. do 25. listopada 2013. godine u Bruxellesu.

25. 04. 2014.
Konferencija o naukovanju usmjerava zemlje prema novim partnerstvima

Mogu li zemlje koje razvijaju nove sheme naukovanja učiti od ranije uspostavljenih sustava? Odgovor na to pitanje pokušat će dati Cedefop-ova Europska konferencija o naukovanju.

25. 04. 2014.
EU Skills Panorama će predstavljati središnje mjesto za informacije o vještinama i tržištu rada u Europi

Započelo je transformiranje web stranice EU Skills Panorama s ciljem stvaranja sveobuhvatnijeg i lakog za upotrebu središnjeg mjesta za pristup informacijama o potrebama za pojedinim vještinama u različitim zanimanjima i sektorima u Europi.

23. 04. 2014.

Posljednje vijesti

U lipnju 2024. godine, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih u Hrvatskoj usvojilo je Pravilnik o načinu prijave i provođenja vrednovanja prethodnog učenja. Pravilnik se temelji na Zakonu o obrazovanju odraslih te omogućuje priznavanje vještina stečenih neformalnim i informalnim učenjem za kvalifikacije na razinama 2-5 Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (HKO).

Javno savjetovanje o 148 novih strukovnih kurikuluma održano je u svibnju i lipnju 2024. godine, kao prvi korak prema njihovom usvajanju u Hrvatskom saboru i planiranom uvođenju u strukovne škole 2025. godine.

Podizanje vidljivosti strukovnog obrazovanja i osposobljavanja (SOO) bila je ključna tema Partnerskog foruma ReferNet mreže koji je u Zagrebu 13. – 14. svibnja 2024. godine okupio ključne institucije u strukovnom obrazovanju diljem Europe pod okriljem Europskog centra za razvoj strukovnog obrazovanja (Cedefop).

 Partnerski forum ReferNet mreže 2024. godine održava se uživo po prvi puta nakon pandemije COVID-19 te prvi puta u Hrvatskoj.

Rss feed

National qualifications frameworks (NQFs) play a vital role in making qualifications more transparent, comparable, and accessible across the EU, enhancing learner and worker mobility.

Gender inequality remains a critical issue across the European Union, affecting classrooms, learning environments, and workplaces.

The renewal of training guides for vocational training institutes and the continuous development of certified occupational profiles by EOPPEP represent a pivotal step in revolutionising vocational