Uvođenje mirkoračunala u obrazovni sustav
Uvođenje mirkoračunala u obrazovni sustav

Uvođenje mirkoračunala u obrazovni sustav

Uz podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja, Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET u suradnji s Institutom za razvoj i inovativnost mladih – IRIM, pokrenula je projekt ProMikro čiji je cilj uvesti algoritamski način razmišljanja i problemski pristup u različite nastavne predmete i izvannastavne aktivnosti kroz upotrebu mikroračunala.

U sljedećoj fazi projekta, svi učenici šestog razreda osnovne škole će na korištenje dobiti mikroračunala čiji je cilj unaprijediti digitalne kompetencije učenika, potaknuti kreativnost i inovativnost, te interdisciplinarni pristup u korištenju informacijskih tehnologija. Mikroračunala će biti u vlasništvu škola koje će ih posuđivati učenicima na razdoblje od godinu dana, odnosno tijekom pohađanja 6. razreda.

Prilikom predstavljanja projekta, ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak izrazila je snažnu podršku Ministarstva digitalnoj transformaciji osnovnih škola.

Interdisciplinarno učenje

U okviru projekta organizirat će se edukacija nastavnika za upotrebu mikroračunala u nastavi svih predmeta, uz posebni naglasak na razvoju digitalne pismenosti. Učenici će tako moći naučiti pisati programe koji se mogu koristiti u tjelesnom odgoju ili primjerice kao simulacija širenja virusa u cijepljenoj i necijepljenoj populaciji.

Digitalizacija i korištenje novih tehnologija u poslovnom i svakodnevnom životu ključni su preduvjet gospodarskog i društvenog razvoja u suvremenom okruženju. Projekt PROMikro omogućit će rani pristup novim tehnologijama i stjecanje znanja i vještina koje su potrebne u svakodnevnim okolnostima i na budućem tržištu rada.

19.3.2018. 16:31:15

RSS Feed

Hungary: Sectoral skills councils linking quality VET to jobs

On 12 December 2017 the Hungarian Parliament passed the amended Act on Vocational and Adult Training, opening the way for establishing sectoral skills councils (SSCs).

more...
Italy: national qualifications framework finalised

Italy’s national qualifications framework (NQF) was adopted in January 2018. The Italian NQF has eight levels and its level descriptors are knowledge, skills, autonomy and responsibility.

more...
Germany: digitisation in inter-company vocational training and competence centres

Demands in technical equipment for inter-company vocational training centres (ÜBS) have been increasing due to rapidly increasing requirements in digitisation and the technical changes in work proc

more...