Uvođenje mirkoračunala u obrazovni sustav
Uvođenje mirkoračunala u obrazovni sustav

Uvođenje mirkoračunala u obrazovni sustav

Uz podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja, Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET u suradnji s Institutom za razvoj i inovativnost mladih – IRIM, pokrenula je projekt ProMikro čiji je cilj uvesti algoritamski način razmišljanja i problemski pristup u različite nastavne predmete i izvannastavne aktivnosti kroz upotrebu mikroračunala.

U sljedećoj fazi projekta, svi učenici šestog razreda osnovne škole će na korištenje dobiti mikroračunala čiji je cilj unaprijediti digitalne kompetencije učenika, potaknuti kreativnost i inovativnost, te interdisciplinarni pristup u korištenju informacijskih tehnologija. Mikroračunala će biti u vlasništvu škola koje će ih posuđivati učenicima na razdoblje od godinu dana, odnosno tijekom pohađanja 6. razreda.

Prilikom predstavljanja projekta, ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak izrazila je snažnu podršku Ministarstva digitalnoj transformaciji osnovnih škola.

Interdisciplinarno učenje

U okviru projekta organizirat će se edukacija nastavnika za upotrebu mikroračunala u nastavi svih predmeta, uz posebni naglasak na razvoju digitalne pismenosti. Učenici će tako moći naučiti pisati programe koji se mogu koristiti u tjelesnom odgoju ili primjerice kao simulacija širenja virusa u cijepljenoj i necijepljenoj populaciji.

Digitalizacija i korištenje novih tehnologija u poslovnom i svakodnevnom životu ključni su preduvjet gospodarskog i društvenog razvoja u suvremenom okruženju. Projekt PROMikro omogućit će rani pristup novim tehnologijama i stjecanje znanja i vještina koje su potrebne u svakodnevnim okolnostima i na budućem tržištu rada.

19.3.2018. 16:31:15

RSS Feed

Cedefop's VET toolkit for tackling early leaving at the Skillman.eu International Forum 2019

Cedefop's VET toolkit for tackling early leaving was presented in a dedicated workshop (

more...
An enhanced role for apprenticeship in a changing world of work

The external factors that have an impact on apprenticeship and the relevant design and delivery responses were discussed at a joint Cedefop/OECD symposium, on 7 October in Paris.

more...
Portugal: memorandum of understanding in VET with Germany

The Portuguese education and labour ministries together with the German education ministry signed a

more...