Otvoreno natjecanje CedefopPhotoAward 201
Otvoreno natjecanje CedefopPhotoAward 201

Otvoreno natjecanje CedefopPhotoAward 2019

Ususret Europskom tjednu vještina u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju, Europski centar za razvoj strukovnog obrazovanja Cedefop po četvrti puta organizira natjecanje #CedefopPhotoAward 2019 u suradnji s Europskom komisijom.  

Natjecanje #CedefopPhotoAward 2019 u izradi fotopriča je otvoreno do 31. svibnja 2019., 23:59 CET, za timove učenika i odraslih polaznika u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju u Europskoj uniji, Norveškoj i Islandu. Kroz originalnu fotopriču i kratke opise, natjecatelji će podijeliti svoje iskustvo strukovnog obrazovanja i osposobljavanja u svrhu promocije izvrsnosti i prednosti strukovnog obrazovanja i osposobljavanja.

Prva i druga nagrada uključuju putovanje u Helsinki na Europski tjedan vještina u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju u listopadu 2019., dok je treća nagrada putovanje na Međunarodni filmski festival u Solunu (Thessaloniki) u studenom 2019.

Dodatne informacije vezane uz natjecanje možete pronaći  http://www.cedefop.europa.eu/en/news-and-press/news/cedefopphotoaward-back

Pravila natjecanja i online obrazac prijave možete pronaći http://www.cedefop.europa.eu/en/tags/cedefopphotoaward

Novosti pratite putem društvenih mreža FacebookInstagramTwitter i Youtube 

cedefop photo award.JPG

2.4.2019. 0:00:00

RSS Feed

Cedefop to test labour mobility opportunities for refugees

Cedefop has started a project to investigate how vocational education and training (VET) can effectively contribute to creating labour mobility opportunities for adult refugees.

more...
VET, an underused route to a good job in Greece

According to an opinion survey on vocational education and training (VET) carried out by Cedefop, around 64% of respondents who studied VET in Greece found their first long-term job within a year,

more...
Finland: government emphasises VET in 2019-23 programme

The 2019-23 government programme aims to increase the number of people completing upper secondary education, improve outreach, invest more in VET and promote continuing learning. 

more...